2012-10-18 @ 11:07:00

Svar på frågestunden :)

Adam-har ni pojkvänner? Nej :)

snusar/ röker ni? Nej det gör vi inte :D

har ni ngn gång druckit? Nej vi är goodgirls :)))
 
Therese-Ebba: Vad är Molly för ras? Hon är en shetlandsponny (:

Carin: När ska du tävla på Pirat? Clear round på söndag och riktig tävling i februari. 
 
Felicia-Hur gammal är pirat,? 12 år :)

Ebba 

Hur många hästar har du? 3 st ^^
Är troll din häst? Nej det var min mammas men han är såld nu :(
Fick du sadel och träns med till bonus?? Jag fick med ett träns. 
 
Andriiiia- Ebba: Vad är ditt mål med Bravo? Hoppa medelsvår B.
Vad är ditt mål med den nya? Vet inte riktigt än.
Hur gammal är Ellen? hon är så söt!:)  Hon är 6 år :)
Har du nö mer djur ? :) Nej det har jag icke 

Carin: Vad är ditt mål med din ponny? Hoppa lätt B
Hur högt har du hoppat? 130 på en kompis ponny :) 
Vad är roligast, dressyr eller hoppning? :) Hoppning :D
 
Ida-Carin: var är din bästa outfit till dig och pirat som du har? Jag kan göra ett inlägg om det (:
Vad är målet 2013? Tävla lätt B hoppning.
Ska du vara med på KM på FRK? =) Jag tror det! 
Vad är din favoritlåt? Olika

Ebba: Var är målet 2013? ska du starta MSV? Att hoppa medelsvår. 
Ska du vara med på KM på FRK? Nej
Vad är eran bästa outfit? Jag kan oxå göra ett inlägg om det.
Vad är din favoritfilm? =) Vet inte.
 
Det var alla svar hoppas ni är nöjda med dem :) Ha det bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback